• Participació en l’Olimpíada d’Història

    Adrian Manea i Arturo Bermejo, alumnes de segon de batxillerat, van participar el 27 de març en l’Olimpíada d‘Història. Al llarg de la jornada, posaren de manifest una preparació sòlida i una destacada capacitat d’anàlisi en les diferents proves plantejades.

    Va ser una experiència molt enriquidora que els va permetre aprofundir en el coneixement històric i els va donar l’oportunitat de compartir la jornada amb altres estudiants amb interessos similars.

    .


  • Celebració del Dia de l’esport

    Hui, 26 de març, hem celebrat el Dia de l’Esport, una jornada plena d’energia, jocs populars i convivència entre l’alumnat TEI de 1r, 3r i 4t C.

    Els equips mixtos han gaudit d’un matí d’activitat física, treball en equip i bons moments al pati, guiats pel Departament d’Educació Física i amb el suport del professorat d’aquests nivells i de l’equip dinamitzador de la convivència.

    Gràcies a tot el professorat participant, a l’alumnat TEI, al professorat d’Educació Física, a l’equip dinamitzador de la convivència i a totes les persones que ho han fet possible.  

    Continuem construint un centre actiu, saludable i ple de valors positius.

    Feu clic en la foto per a veure més imatges.

    Llegir més


  • 4t d’ESO en la Ciberliga de la Guàrdia Civil

    L’alumnat de 4t d’ESO d’Informàtica ha participat en la VII Ciberliga de la Guàrdia Civil, on ha treballat la ciberseguretat mitjançant reptes pràctics basats en casos reals. L’activitat ha reforçat les seues competències digitals, el pensament crític i la seguretat en Internet.

    Llegir més


  • Entrega dels Premis Extraordinaris al Rendiment Acadèmic en l’ESO

    L’alumne Pau Gregori Bataller, que ha fet els estudis d’ESO a l’Ausiàs i actualment cursa 1r de batxillerat científic, va rebre el diploma acreditatiu del seu premi el passat 10 de març en un acte organitzat per la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.

    Prèviament, el dia 22 de novembre, havia participat en l’acte de reconeixement organitzat per l’Ajuntament de Gandia, juntament amb la resta d’alumnat premiat de la ciutat.

    També han estat distinguides amb aquest premi Alba Peris Martinez, Maria Ruz Soliveres i Marta Barber Pérez, que van cursar l’ESO als centres Esclavas SCJ, Carmelites i Abad Sola respectivament. Enguany han decidit fer els seus estudis de batxillerat en l’IES Ausiàs March, decisió que agraïm i que reforça la confiança en el nostre centre.

    Enhorabona!


  • Guanyadores del concurs de microrelats

    Les alumnes Carolina Gómez (3r ESO A) i Natalia Fuentes (UECO) són les guanyadores del concurs de microrelats “La corresponsabilitat que visc i la que vull” de l’IES Ausiàs March de Gandia.

    Els seus textos ens recorden que la corresponsabilitat és molt més que repartir tasques: és reconéixer la càrrega mental, qüestionar rols i construir relacions més justes. Participar en iniciatives com aquesta ens ajuda a obrir els ulls, a reflexionar i a avançar cap a una igualtat real.

    Com a premi, rebran dues entrades per al cinema per gaudir d’una bona pel·lícula i celebrar el seu talent.

    Gràcies per posar paraules a allò que importa. La corresponsabilitat és un camí que fem tots i totes.

    Llegir més


Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies