Modificació de línies de transport

Estimades famílies,

Amb l’entrada en vigor de la nova llei educativa, l’alumnat de 3r d’ESO té una hora lectiva més que correspon a la franja dels dimecres de 14.00 a 15.00. Això afecta de manera decisiva a l’organització de les línies de transport. En els últims dies hem estat en contacte, tant amb les empreses concessionàries, com amb Inspecció i serveis complementaris de Conselleria d’Educació. Al final, sembla que s’ha aconseguit donar amb una solució que permet una distribució d’alumnes i línies de transport més eficient. Aquests canvis afecten només els dimecres i queden de la següent manera:

LÍNIA DE CAMPORROBLES:

A les 14.00 ix un autobús que realitzarà a més parades a les Cases i Els Corrals per a deixar a l’alumnat corresponent.

A les 15.00 ix un segon autobús que realitzarà també parades a les Cases i Els Corrals per a deixar a la resta de l’alumnat.

LÍNIA DE SINARCAS

A les 14.00 ix un autobús que realitzarà una parada a les Cuevas per a deixar a l’alumnat que correspon.

A les 15.00 ix un segon autobús que realitzarà una altra parada a les Cuevas per a l’alumnat restant.