Documents i tràmits per a la matrícula

A continuació es troben els enllaços dels Impresos de Matrícula de l’IES NÚM. 1 – LIBERTAS de Torrevieja.

Els documents es deuen:

1. descarregar,
  2. omplir A ORDINADOR, no a mà.
  3. imprimir,
  4. signar-los (pel pare i la mare o per tots dos tutors legals de l’alumne/a, en cas de ser menor d’edat) i
  5. entregar les còpies.
  6. ACLARACIONS: L’IMPRÈS DE “NORMES DEL CENTRE” TAMBÉ ÉS OBLIGATORI IMPRIMIR, LLEGIR, SIGNAR I LLIURAR

L’IMPRÈS DE MATRÍCULA S’HA D’IMPRIMIR 3 CÒPIES UNA VEGADA OMPLERT.

Transport escolar:

L’alumnat que durant el curs anterior va ser beneficiari o autoritzat, TAN SOLS HA DE PRESENTAR L’ESBORRANY (no és necessari que realitze sol·licitud nova, ni les dos coses alhora), sempre que no hagen canviat les dades de l’esborrany, principalment els del domicili; si han canviat les dades, ha de realitzar sol·licitud nova (l’esborrany ja no serviria). L’esborrany es descarrega des de l’Aplicació Web Família.

Alumnat que durant curs anterior no va ser beneficiari o autoritzat del transport escolar però vol sol·licitar transport escolar, ha de presentar sol·licitud nova (documentació en els següents enllaços).

Punxa en cada un dels enllaços de baix depenent de la matrícula a omplir:

Batxillerat

Cicles Formatius