MATRÍCULA F.P.B. SERVEIS ADMINISTRATIUS

1r. Llija detingudament els següents documents:

2n. Òbriga els següents documents, emplene’ls, imprimisca’ls i introduïsca’ls signats en el sobre de matrícula:

1. Imprés de matrícula SERVEIS ADMINISTRATIUS (imprimir 3 còpies una volta omplert)
  2. Sol·licitud Accés Web Famílies  (NOMÉS si no ha tingut Web família el curs passat. La sol·licitud és nominal, si els dos pares o tutors legals volen accedir han d’entregar dues sol·licituds)

3r. A continuació hi ha una sèrie de documents que hauran d’emplenar i entregar depenent del seu interés o situació particular:

1. Transport Escolar Conselleria (si viu a 3 o més quilòmetres de l’IES). Aquesta sol·licitud ha d'acompanyar-se d'un CERTIFICAT D'EMPADRONAMENT.
  2. Sol·licitud de ruta i parada de Transport Escolar Conselleria (entregar al costat de l’anterior sol·licitud)
  3. Sol·licitud d’Inscripció a l’AMPA de l’IES
  4. Comunicació de Malaltia Crònica