Per tercer any, el nostre IES ha participat en el projecte de les biblioteques escolar dels centres públics de la GVA, BIBLIOINNOVA’T.
Continuem impulsant la biblioteca com a espai obert, cultural, lúdics i inclusiu.
Fons bibliogràfics: En esta ocasió hem tingut en compte les propostes dels departaments de llengua castellana, llengua valenciana i francés com a llengua estrangera. A més de dotar a la biblioteca de llibres per a l’alumnat de l’aula UEECO, una demanda del departament d’orientació que van rebre a l’inici del curs escolar. També en continuat dotant a la biblioteca de novel·les gràfiques.
Activitats formatives: En un principi havien preparat tres tallers de foment de la lectura, però desafortunadament, un d’ells relacionat amb els còmics es va suspendre per motius personals del ponent. Esperem poder-ho dur a terme el pròxim curs. De tota manera, hem realitzat dos tallers un que es deia “Paladars curiosos” i un segon “teatralització de la novel·la Rebel·lió a la granja” de George Orwell. Les dos finançades amb la dotació del programa, però hem realitzat uns altres com podeu observar en els enllaços al final de la pàgina.
Recursos materials: A més d’algun joc per a ampliar la nostra ludoteca, hem comprat una altra taula per a portar la biblioteca al pati, i pintures per a restaurar les antigues i donar un punt artístic a la nova. A més hem comprat unes plaques per a identificar estes taules com a material del programa biblioinnova’t. Finalment hem adquirit vinils i expositors per a identificar espais a la biblioteca i donar difusió en este programa.
Fons bibliogràfics
Galeria de fotos:

Adequació d’espais i jocs

Galeria de fotos:
Activitat de Foment de la lectura
Galeria de fotos:
Enllaços a altres activitats fetes durant el curs
- Tertúlia literària amb Miquel Más Fiol
- III MARATÓ DE MICRORELATS
- Campanya “anem al teatre” 2026
- Taller “Teatralització de Rebel·lió a la granja”
- Taller: Lectures paladars curiosos – Anunci del taller
- IV CONCURS FOTOGRÀFIC: FOMENT DE LA LECTURA – Premiats
- Tertúlies dialògiques. curs 25-26 (2.ª lectura)
- Tertúlies dialògiques. curs 25-26 (1.ª lectura)
