Departament d’Hoteleria i Turisme

CURS 2022/2023

PROFESSORAT DE CUINA

• Mª. José Baldoví (Cap departament)
  • Manuel Bolós

IES GUILLEM D’ALCALÀ

VIDEO RESUM CURS 2013/2014

PRÀCTIQUES CORRECTES DE MANIPULACIÓ I ELABORACIÓ D’ALIMENTS

Aquesta informació va dirigida a tot l’alumnat de 1r curs de cicles formatius del centre.

Segons los criteris d’autocontrol per a establiments de menjars preparats (Prestació de serveis) (rev.2) publicat per la conselleria de sanitat – direcció general de salut pública –  subdirecció de seguretat alimentària, en el pla de formació de manipuladors, s’exigeix que tot alumne nou al centre ha de conéixer les pràctiques correctes de manipulació i elaboració d’aliments.

Aquest document pots descarregar-lo al següent enllaç:

Pràctiques correctes de manipulació i elaboració d’aliments.

Recorda que és de lectura obligada a inici de curs.

Com a escola d’hoteleria, un dels plans de formació d’obligat compliment per a tots els alumnes, és la realització al començament del curs de l’obtenció del carné de manipulador d’aliments per a aquells alumnes que no el tinguen.

És per açò que el centre gestionarà, a través d’una empresa externa per a els seus alumnes, un curs de manipulador de aliments en la especialitat de “menjars preparats” al mes d’octubre.

NOTAREQUISIT IMPRESCINDIBLE, Tot alumne/a haurà de portar el DNI el dia que es realitze el curs, com també els diners que suposa realitzar-lo.

El tutor informarà del dia i el cost del curs.  La data també serà publicada a la pàgina web del centre.

Coneix més sobre la nostra oferta educativa amb un clic sobre la imatge

collage oferta cicles