Erasmus+. Curs 23-24

PROJECTES KA1

Aquest curs, 2023-2024, el nostre centre participa en els projectes dels consorcis del STEPV i de l’escola sindical de formació Melchor Botella com els darrers anys.

Es tracten de projectes de mobilitat d’alumnat de cicles formatius de FP de diferents famílies entre les quals es troba la  família d’Hoteleria i Turisme.

En aquest curs només participen en un projecte de l’escola sindical de formació Melchor Botella:

1. 2023-1-ES01-KA121-VET-000142209 (ESFMB)

La selecció dels participants per als dos projectes es realitzarà atenent  al seu currículum, la carta de motivació per realitzar l’activitat i la seua formació lingüística. Tota aquesta documentació s’adjuntarà amb la sol·licitud de participació i es puntuarà segons el barem establert als criteris de selecció.
A continuació podràs descarregar-te els criteris de selecció de l’alumnat del projecte:
Criteris de selecció de ESFMB
Consulta la guia de preguntes freqüents de ERASMUS+ al següent enllaç: GUIA ERASMUS+