NOVA CIRCULAR D’INICI DE CURS PER A LES FAMÍLIES DE 1r, 2n I 3r D’ESO

ASSUMPTE: Recuperació de les 2 hores lectives perdudes amb la suspensió de l’obligatorietat de la assignatura de projectes interdisciplinaris.

El passat 27 de juliol vàrem publicar al web una circular dirigida a les famílies de l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO informant de la suspensió de l’obligatorietat de l’assignatura de projectes interdisciplinaris per a aquests nivells, la qual cosa suposava una reducció de 2 hores lectives per aquests grups.

El 31 d’agost es va publicar al DOCV una nova resolució que modificava la del mes de juliol.

En aquesta nova resolució, es recuperen aquestes 2 hores per als tres nivells.

Pel que fa a 1r d’ESO, aquestes 2 hores s’obtenen afegint 1hora més a anglès i una altra a matemàtiques.

Quant a 2n i 3r d’ESO, aquestes 2 hores es dedicaran per realitzar tallers de reforç, d’aprofundiment, projectes transversals o activitats de foment i dinamització de la lectura.

En resum, les hores lectives de l’alumnat de l’ESO seran les establertes a la LOMLOE: 30 hores per a 1 ESO, 32 hores per a 2 ESO i 33 hores per a 3 ESO.

1r d’ESO acabarà tots els dies a les 14.00 hores, 2n d’ESO acabarà 2 dies a les 15.15 hores i 3r d’ESO acabarà 3 dies a les 15.15 hores. Tot i que durant el mes de setembre tots els grups acabaran a les 14.00 hores.

A l’inici de curs els tutors de cada grup proporcionaran l’horari al seu alumnat.

Salutacions cordials

La direcció