CIRCULAR PER A LES FAMÍLIES DE L’ALUMNAT DE 1r, 2n I 3r D’ESO

Juliol 2023

CIRCULAR A LES FAMÍLIES

ASSUMPTE: Suspensió de l’obligatorietat de l’assignatura de projectes interdisciplinaris als cursos de 1r, 2n i 3r de l’ESO.

Arran de la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) que anul·la l’ensenyament per àmbits i l’obligatorietat dels projectes interdisciplinaris a 1r, 2n i 3r de l’ESO, l’alumnat d’aquests cursos tindrà una reducció de dues hores lectives del seu horari lectiu.

Açò suposa que, durant el curs 23-24, l’alumnat de 1r ESO passarà de 30 a 28 hores i acabarà dijous i divendres a les 13 hores. L’alumnat de 2n ESO passarà de 32 a 30 hores, per tant, acabarà tots els dies a les 14 hores i el de 3r ESO passarà de 33 a 31 hores , el que vol dir que només acabarà un dia a les 15.15 hores en lloc de 3 dies.

Respecte a l’alumnat transportat de la platja, es donarà la possibilitat de romandre al centre atès pel professorat fins l’arribada de l’autobús escolar.

Es donarà més informació a les famílies de 1r d’ESO a la reunió informativa d’inici de curs.

Salutacions cordials,

Salvador Alemany