INFORMACIÓ FINAL DE CURS 22-23: Taquilles, Banc de llibres, Notes i Matrícula.

DEVOLUCIÓ CLAU DE LA TAQUILLA:

Fins dimarts 20 de juny s’haurà de tornar la clau al tutor de la classe que comprovarà que es troba en bones condicions.

DEVOLUCIÓ LLIBRES DE TEXT (ALUMNAT BANC DE LLIBRES)

Durant la setmana del 12 al 16 de juny cada professor recollirà els llibres de text a l’alumnat que pertany al banc de llibres.

NOVETAT: L’alumnat de 1r de batxillerat que vulga pertanyer al banc de llibres haurà de lliurar els seus llibres al professor de la matèria

Recordeu que:

1. Han d’estar folrats. CONDICIÓ INEXCUSABLE. I han d’haver-ho estat al llarg de tot el curs.
  2. No poden estar ratllats.
  3. A més del folre hauran d’estar en unes condicions de conservació raonables, atenent l’antiguitat i ús que se li haja donat a cada exemplar.

L’alumnat que no complisca aquestes condicions NO se li acceptarà el llibre i serà advertit que el proper curs estarà fora del programa a menys que el porte nou.

BUTLLETÍ DE NOTES

El dia 21 de juny podreu tots els grups consultar el vostre butlletí de notes a la web família.

MATRÍCULA 23-24

Està tota la informació al nostre web en secretaria>matrícula.

Al web del centre es publicarà el llistat de cita prèvia de cada dia per nivell.