JOAN FUSTER: AFORISMES

Amb motiu del centenari del naixement de Joan Fuster el passat 2022, els alumnes de l’IES Serra Mariola de Muro (el Comtat) organitzaren i crearen una exposició sobre els seus aforismes més reeixits. El material  era itinerant i enguany ha arribat al nostre centre gràcies a la proposta feta per Marta Avellaneda, de la biblioteca municipal de la Pobla de Farnals.
Els alumnes de 4t d’ESO de l’IES Guillem d’Alcalà, que tenen Joan Fuster com a autor inclós en el seu currículum, van arreplegar el testimoni i van exposar a les parets del centre els cartells dels aforismes. Prèviament, però, el passat dia 16 de febrer acudiren a la biblioteca del poble on també hi havia una exposició sobre la vida i l’obra de Joan Fuster. El professor Josep Domínguez, acompanyat d’altres docents com Eva García i Miguel Pérez, fou l’encarregat d’explicar el contingut del que s’hi exposava.