Adjudicació vacants cicles. Setembre 2022

Recordem a l’alumnat interessat per una vacant al nostre centre que hi ha 2 fases per a conseguir plaça.

Fase 1:

En aquesta fase només pot participar l’alumnat que va participar al procés d’admissió al mes de maig i no va aconseguir plaça.

L’adjudicació per a tots els cicles es fara el dia 5 de setembre a les 9h a l’aula d’usos múltiples (acte presencial).

L’alumnat haurà de portar el DNI/NIE/Passaport per identificar-se.

Recordeu que heu de ser puntuals si voleu aconseguir una plaça.

El nombre de vacants disponibles podeu consultar-la a l’entrada publicada al mes de juliol clicant al següent enllaç: Vacants 22-23

Fase 2:

En aquesta fase, si encara queden places, pot participar qualsevol alumne/a (amb el requisit acadèmic) tant els que no van participar al procés d’admissió, com l’alumnat que havia aconseguit plaça i no va venir a matricular-se en el termini indicat.

La data d’inici per a la FPB és el 12 de setembre (el 9 de setembre es festiu)

La data d’inici per als CCFF grau mitjà i superior és el 16 de setembre.