Visita del poeta Andreu Galán

El passat dia 11 d’abril vam gaudir de la presència del poeta Andreu Galan al nostre centre!

L’alumnat de 2n ESO va treballar a les aules el seu poemari Vull ser lliure i, tot plegat, va comportar un matí marcat per la poesia en la trobada entre el poeta i els nostres estudiants.

Andreu Galan va acompanyar les seues recitacions al ritme de l’harmònica i d’un bol tibetà, va cantar i va interactuar amb els joves, la qual cosa els va sorprendre molt positivament.

Aquest taller s’ha dut a terme gràcies al pla de foment de la lectura i el programa de dinamització de la biblioteca escolar de la conselleria d’educació.