EXPOSICIÓ TROBADES MEDIADORS 21-22 A L’IES

Cada curs es celebren les trobades de l’alumnat mediador. Enguany el lema ha sigut “abracem les xarxes”.

L’objectiu fonamental d’aquestes trobades és, d’una banda, promoure el treball en xarxa dels centres educatius que formen part dels seminaris de coordinació, de convivència i mediació escolar; i d’altra, contribuir a la formació de l’alumnat mediador en un context que afavoreix el coneixement i l’establiment de vincles i compromisos entre alumnat i professorat de centres educatius d’una mateixa zona.

Les trobades anuals constitueixen un mitjà altament motivador per a l’alumnat en el foment de la cultura del diàleg com a eina bàsica en la gestió de conflictes, tant en els centres educatius com en el seu entorn.

Si vols veure el que els mediadors van treballar a les trobades, pots apropar-te en front del laboratori de biologia i veure l’exposició. Per veure el treball realitzat hauràs de escanejar els QR que es troben a les diferents peces.

Enhorabona al nostre equip de mediadors per la seua tasca.