DENIP 2022 a l’IES Guillem d’Alcalà

Com que el 30 de gener ha sigut el Dia Escolar de la No-violència I la Pau (DENIP), aquesta setmana treballarem aquest tema a les tutories. Però avui, per tal de commemorar-lo, hem fet sonar entre classe i classe una de les composicions més reconegudes del mestra Pau Casals “El cant dels ocells” i a l’hora del esbarjo hem escoltat la cançó “No dudaría” d’Antonio Flores. A més, l’alumnat de l’equip de mediació del centre ha llegit dos poemes per recordar a tothom que la pau és un bé imprescindible per a la humanitat.

El primer dels poemes, l’han llegit alumnes mediadores de 3r d’ESO. Es tracta del poema “Ella pide una oportunitat” de Gloria Fuertes.

El segon, llegit per alumnes mediadores de 4t d’ESO, ha sigut “Si el món fos…” de Joana Raspall

Aquest acte està inclòs en les activitats del projecte de patis inclusius “Totes fem pati”. Volem agrair la participació del professorat i de l’alumnat implicat.