Eleccions al Consell Escolar: Vot per correu i publicació llistat definitiu de candidats.

Aquest mati s’ha publicat al tauler d’anuncis el llistat definitiu de candidats dels sectors de les famílies, de l’alumnat, del professorat i del personal d’administració i serveis. Podeu consultar-la, com també el cens abans de les eleccions del proper dia 18 de novembre.

Per fomentar la participació de les famílies, aquelles que el desitgen, podran exercir el seu dret per correu “vot no presencial” en cas de no poder assistir al centre el dia de les eleccions.

Procediment del vot no presencial:

Hi ha tres formes per votar de manera no presencial. Totes tres es realitzaran amb el sistema de doble sobre que consisteix en introduir a l’interior d’un sobre una fotocòpia del DNI, un paper amb la signatura manuscrita (que ha de ser la mateixa que hi ha al DNI) i un altre sobre tancat amb la papereta amb el seu vot (la papereta es pot recollir a la consergeria del centre).

1. Podran enviar aquest sobre per correu certificat.

2. Podran presentar el sobre a partir del 16 de novembre a la secretaria del centre, en el seu horari d’atenció al públic, on es custodiarà fins al dia de les eleccions.

3. I per últim, podran enviar aquest sobre amb un missatger a la mesa electoral el mateix dia de les eleccions.

S’acceptarà tot vot que arribe abans de començar l’escrutini.