Prematrícula alumnat adscrit. CEIP CERVANTES

Informem a les famílies de l'alumnat de sisé de primària del CEIP CERVANTES que el curs vinent vaja seguir els seus estudis a l'IES GUILLEM D'ALCALÀ, que la prematrícula consisteix en l'elecció de la matèria optativa que desitgen cursar al primer curs.

Podeu trobar informació de les optatives al següent enllaç : OPTATIVES 1r ESO

La prematrícula s'haurà d'omplir de manera telemàtica entre l'1 i el 6 de juny al enllaç que us proporcionarà el vostre tutor.

Pel que fa a la matrícula al centre, aquesta serà presencial amb cita prèvia del 28 de juny al 2 de juliol.

Els llistats amb l'hora i el dia de la matrícula es publicaran al web del centre respectant la protecció de dades.

La documentació que us farà falta és: ESO  (alumnat admissió)

L'imprés de matrícula el podeu descarregar a: 1 ESO

Teniu tota la informació sobre la matrícula al següent enllaç: MATRÍCULA