La comunitat educativa de l’institut es vist de dol per la pèrdua del nostre estimat exprofessor i company.
Amb un profund sentiment de tristesa, lamentem comunicar la mort de l’Enric Saragossà Andreu, qui va ser una altra de les nostres figures clau en la història i el dia a dia del nostre centre durant molts anys.
L’Enric tenia, diuen, un caràcter peculiar i potser és això el que li feia especial entre nosaltres. Per això, la seua empremta continuà present en el record de tots els companys i companyes que vam tindre la sort i el privilegi de compartir claustre i projectes amb ell. Compromés amb la terra, la llengua i la cultura valencianes, l’Enric tenia una vàlua humana i professional extraordinària. A més de la seua tasca docent, la seua dedicació al capdavant de la Unió Musical de Sarrió va reflectir sempre el seu amor per la música. Deixa un llegat inesborrable que perdurarà viu en el record de totes les persones que el vam conéixer.
Des d’aquest espai ens acomiadem de qui romandrà en la nostra memòria com un gran professor, un gran músic i una gran persona. Expressem el nostre condol més sincer a la seua família i amistats.
L’Equip Directiu i la Comunitat Educativa
