Ahir la Comunitat Valenciana va declarar l’estat d’emergència nivell III a causa de l’apagada, és per aquest motiu que el govern espanyol pren les regnes d’aquesta situació a la nostra comunitat.
Després de la intervenció en televisió del president del govern, ahir a la nit, el CECOPI ha declarat que hui els centres educatius es mantindran oberts i el transport escolar funcionarà amb normalitat.
Des de l’IES Guillem d’Alcalà anem a intentar seguir la major normalitat possible, pel bé de l’alumnat. Es faran classes de repàs del contingut impartit, la qual cosa vindrà molt bé després dels dies de vacances per a recordar els continguts donats.
MOLT IMPORTANT: Respecte a la carrera solidària preparada per al dia de hui, l’ajuntament de La Pobla de Farnals que ens ajuda a organitzar-la amb protecció civil, no ens ha dit que s’haja suspés res, per tant, es manté tal i com estava prevista.
Moltes gràcies,
La Direcció del centre.
