Murals de l’alumnat de 4r ESO. Assignatura Expressió artística

L’alumnat de l’assignatura d’Expressió artística de 4r d’ESO, ens deixa enguany una representació de murals d’algunes de les avantguardes històriques de l’art del segle XX. L’impressionisme de Van Gogh amb La nit estelada, el cubisme de Picasso amb una interpretació del Guernica, el surrealisme de Magritte amb El fals espill o la Marilyn Monroe del polifacètic artista Pop Andy Warhol, són empremtes que deixen en els diferents espais del centre.
Aquestes imatges serviran per a conéixer part de la cultura contemporània, com a recordatori del pas de tots ells i elles pel centre, però també per valorar la importància que les diferents persones que cada any formen part de la família de l´IES Guillem d’Alcalà tenen en la seua construcció.