TAULER INFORMATIU ADMISSIÓ 24-25: llistats, dates i vacants

En aquesta entrada trobaràs els llistats d’admesos provisionals i definitius, les dates de matrícula, les dates d’adjudicació de vacants i matrícula de vacants.

LLISTATS D’ADMESOS PROVISIONAL

DISPONIBLES

• LLISTAT PROVISIONAL ADMESOS A LA FPB. Data de publicació 5 de juliol
  • LLISTATS PROVISIONALS ADMESOS CFGM I CFGS. Data de publicació 9 de juliol
  • LLISTAT PROVISIONAL ADMESOS ESO. Data de publicació 11 de juliol

NO DISPONIBLES

• LLISTAT PROVISIONAL ADMESOS BATXILLERAT. Data de publicació 16 de juliol
  • LLISTAT PROVISIONAL ADMESOS CEGM FLECA I BRIOIXERIA. Data de publicació 17 de juliol

LLISTATS D’ADMESOS DEFINITIU

NO DISPONIBLES

• LLISTAT DEFINITIU ADMESOS A LA FPB. Data de publicació 12 de juliol

IMPORTANT: L’ALUMNAT NO ADMÉS A LA FPB PODRÀ OBTENIR PLAÇA, SI ALGUN ALUMNE/A ADMÉS NO FORMALITZA LA MATRÍCULA, EN L’ADJUDICACIÓ DE VACANTS EL 22 DE JULIOL A LES 9.00H A L’AULA D’USOS MÚLTIPLES DEL CENTRE.

• LLISTAT DEFINITIU ADMESOS ESO. Data de publicació 22 de juliol
  • LLISTATS DEFINITIUS ADMESOS CFGM I CFGS. Data de publicació 23 de juliol

IMPORTANT: L’ALUMNAT NO ADMÉS ALS CCFF DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR PODRÀ OBTENIR PLAÇA, SI ALGUN ALUMNE/A ADMÉS NO FORMALITZA LA MATRÍCULA, EN L’ADJUDICACIÓ DE VACANTS EL 4 DE SETEMBRE A LES 9.00H A L’AULA D’USOS MÚLTIPLES DEL CENTRE.

• LLISTAT DEFINITIU ADMESOS BATXILLERAT. Data de publicació 25 de juliol

IMPORTANT: Es convocarà a l’alumnat de batxillerat per formalitzar la matrícula el 29 de juliol amb cita prèvia (podeu consultar-la a: DOCUMENTACIÓ MATRÍCULA ALUMNAT D’ADMISSIÓ)

• LLISTAT DEFINITIU ADMESOS CEGM FLECA I BRIOIXERIA. Data de publicació 25 de juliol

DATES MATRÍCULA PRESENCIAL

A continuació, teniu els terminis establerts per conselleria, però donarem una data recomanada per cada ensenyament per formalitzar la matricula per tal de no fer coincidir tot l’alumnat.

• FPB: del 15 al 18 de juliol. DATA RECOMANADA: 16 de juliol
  • ESO: del 22 al 26 de juliol. DATA RECOMANADA: 23 de juliol
  • CFGM i CFGS: del 24 al 30 de juliol. DATES RECOMANADES: CFGS: 25 de juliol – CFGM: 26 de juliol
  • BATXILLERAT: del 25 al 30 de juliol. DATA AMB CITA PRÈVIA: 29 de juliol
  • CE Fleca i Brioixeria: del 4 al 9 de setembre. DATA RECOMANADA: 5 de setembre

DOCUMENTACIÓ PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA L’ALUMNAT D’ADMISSIÓ

ACTE PRESENCIAL ADJUDICACIÓ DE VACANTS CCFF I MATRÍCULA FASE I

• FPB: 22 de juliol a les 9.00h a l’aula d’usos múltiples. La matrícula d’aquest alumnat serà del 22 i 23 de juliol.
  • CFGM i CFGS: 4 de setembre a les 9.00h a l’aula d’usos múltiples. La matrícula d’aquest alumnat serà del 4 al 6 de setembre.

MATRÍCULA VACANTS ESO I BATXILLERAT

• ESO: del 29 al 30 de juliol
  • BATXILLERAT: del 2 al 5 de setembre

VACANTS CCFF FASE II

FPB: del 2 de setembre al 8 d’octubre.

CFGM i CFGS: del 13 de setembre al 8 d’octubre.

+ INFO: https://portal.edu.gva.es/guillemdalcala/secretaria/admissio/