MATRÍCULA ALUMNAT DEL CENTRE I CEIP CERVANTES

L’alumnat de 6é del CEIP Cervantes i tot l’alumnat del centre que no canvia d’etapa es matricularà a les dates següents:

Nota: L’alumnat que ha participat al procediment d’admissió es matricularà en las dates que indica la resolució de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació. Les dates, la documentació i la informació es publicarà al mes de juliol uns dies abans al nostre web.

IMPORTANT: Tot l’alumnat haurà d’assistir a la data i hora indicada que es publicarà en aquesta mateixa entrada uns dies abans prement l’enllaç corresponent.

CALENDARI

Convocatòria ordinària

GRUPDATES
1 ESO27 I 28 DE JUNY
2 ESO21 DE JUNY
3 ESO25 DE JUNY
4 ESO26 DE JUNY
2 BAT27 DE JUNY
2 CICLES28 DE JUNY

Convocatòria extraordinària

GRUPDATES
BAT4 DE JULIOL
CICLES:
FPB/CFGM/CFGS
4 DE JULIOL

DOCUMENTACIÓ

Als següents enllaços teniu la documentació que heu de presentar a l’hora de la matrícula:

Nota: L’alumnat transportat de la platja del centre, haurà de presentar l’esborrany amb la matrícula. Es proporcionarà al centre el dia de la matrícula.

CITA PRÈVIA

CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA

Clica sobre el curs que has de matricular-te per conèixer a quina hora has de presentar la matrícula a la secretaria del centre:

2 CICLES: FPB-GM-GS
28 de juny
(SENSE CITA PRÈVIA
en horari de 8.30-10:45 i d’11:15 a 13 h)

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA

Clica sobre el curs que has de matricular-te per conéixer a quina hora has de presentar la matrícula a la secretaria del centre::

BAT
4 de juliol
en horari de 8.30-10:45)