ATELIER DE MACARONS

Els macarons estan tan bons!!!
Els alumnes de francès de 4t d’ESO van participar al taller d’elaboració i degustació de macarrons. Un taller interdisciplinari en el qual han participat professors dels departaments d’Hostaleria (pastissera Mari Carmen Sánchez) i Francès (Maria Escrivà).
Amb la ferma voluntat de reivindicar la relació que hi ha entre la gastronomia i la llengua francesa, el departament de francès vol transmetre als estudiants de francès el privilegi de compartir el centre amb professors i estudiants d’hostaleria. La gastronomia transmet aspectes socioculturals i aquests tenen la llengua com a vehicle de transmissió, entre altres coses. Aquesta vegada, el plaer del gust, la convivència i la comunicació es van combinar en la creació de Macarons, uns postres que ara formen part de la imatge de França.

Les Macarons c’est tellement bon !!!
Les élèves de Français de 4t d’ESO ont participé à l’Atelier d’élaboration et de dégustation de Macarons. Un atelier interdisciplinaire dans lequel, les professeurs des départements d’Hôtellerie (la chef pâtissière Mari Carmen Sánchez et de Français (Maria Escrivà) sont intervenus.
Avec la ferme volonté de faire valoir la relation qui existe entre la gastronomie et la langue française, le département de français veut faire arriver aux élèves de français le privilège qu’est de partager le lycée avec des professeurs et des élèves d’hôtellerie. La gastronomie transmet des aspects socioculturels et ceux-ci ont comme véhicule de transmission la langue entre autre. Cette fois-ci la gourmandise, la convivialité el la communication étaient de mèche dans l’élaboration des Macarons, un dessert qui fait partie désormais de l’image de la France.