11F: Dia de la dona i la xiqueta en la ciencia. 2024

El centre ha participat en dues activitats organitzades per la casa de la cultura del municipi per a l’alumnat de l’ESO el passat 8 de febrer..

1r i 2n de l’ESO estigueren a la presentació del llibre “Las aventuras en el árbol de la ciència, on tres de les seues autores van explicar con van unir les seues forces per escriure aquest conte on parlen d’algunes dels científiques més importants de la història.

Portada del llibre
autores a la presentació del llibre

A més, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO van anar a visitar l’exposició “Dones científiques” i a la posterior xerrada que van realitzar algunes d’elles.

Cliqueu damunt de la imatge per veure l’exposició

La xerrada va estar dinamitzada per la regidora de cultura de la Pobla de Farnals, Carmen Alcíbar, i entre les ponents estava Magda Pérez, professora d’aquest centre fins a la fi de 2023. L’enfocament i el missatge de les professionals va ser positiu i va encoratjar a les alumnes per dedicar-se al món de la ciència, sense oblidar els entrebancs que en ell s’hi troben.