TALLER: Degustació de formatges francesos.

Què faríem els francesos sense formatge?
Els alumnes de francès de 1r i 2n de Batxillerat han participat al taller d’elaboració i de degustació de formatges francesos el dijous 30 de novembre. Un taller interdisciplinari en els quals han intervingut professor@s dels departaments de Biologia (Vicen Muñoz), Francés (Maria Escrivà) i Hostaleria (Pascal Leydet).
Res més multicultural i intercultural que la gastronomia amb ella es transmeten aspectes socioculturals que formen part indissociable de la llengua. La convivialitat, un altre element fonamental en aquesta mena d’activitats, fomenta la interacció i la comunicació.
Sense oblidar, que vam posar a prova nostres papil·les gustatives i vam gaudir dels diferents formatges i pans (elaborats pels alumnes i professor@s del Màster de forn i brioixeria).

Que feraient les français sans fromage?
Les élèves de Français de 1er et 2e de “Baxillerat” ont participé à l’atelier d’élaboration et de dégustation de fromages français le jeudi 30 novembre. Un atelier interdisciplinaire dans lequel, les professeurs des départements de Biologie (Vicen Muñoz), Francés (Maria Escrivà) et Hôtellerie (Pascal Leydet) sont intervenus.
Rien de plus multiculturel et interculturel que la gastronomie, c’est avec elle que se transmettent des aspects socioculturels qui font partie indissociable de la langue. La convivialité est aussi un autre élément fondamental dans ce type d’activités, elle fomente l’interaction et la communication.
Sans oublier, que nous avons mis à l’épreuve nos papilles gustatives et que nous nous sommes régalés avec les différents fromages et pains (élaborés par les élèves et les professeurs du Master de Boulangerie et pâtisserie).