REIVINDICACIÓ DEL 25N A L’IES

REIVINDICACIÓ DEL 25N DIA INTERNACIONAL DE L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LA DONA

L’IES Guillem d’Alcalà ha organitzat diverses activitats per denunciar i reivindicar l’eliminació de la violència contra la dona.

Des de les tutories s’ha treballat per conscienciar i denunciar aquesta situació, i el resultat s’ha plasmat en l’exposició “Ni una llàgrima més”, on cada alumne o alumna ha dibuixat i escrit un pensament o reflexió.

En aquest treball hem col·laborat amb la casa de la cultura i la biblioteca del poble dins del projecte EDUCACENTRES.

També s’ha organitzat una instal·lació exterior, “El bosc de les absents”, on es visualitzava les siluetes de les 51 dones assassinades durant el present any. Exposició elaborada per l’alumnat de l’optativa d’arts escèniques de 4t ESO i la seua professora Jennifer Segado. Exposició visitada per l’alumnat del centre.

A més del tauler permanent del nostre punt violeta amb notícies destacades. On també trobem “Le violentomètre” elaborat pel departament de francés.