GUANYADORS DEL HACKATHON FORD IMPULSANT SOMNIS. VALÈNCIA 2023

El passat 19 de gener, el nostre alumnat va participar en un gran esdeveniment patrocinat per FORD MOTOR COMPANY FUND i AIPC PANDORA que pretén empoderar als joves i que aprenguen a idear els seus propis projectes per tal de transformar els problemes socials del seu voltant i adquirisquen competències clau per al seu creixement personal, acadèmic i professional.

En aquesta ocasió, es va realitzar a la Universitat Politècnica de València (UPV), on es van formar equips formats per 8 joves d’entre 14 i 18 anys, i van dissenyar projectes que elles mateixes poden dur a terme per millorar un problema social, mediambiental o educatiu.

Des del centre, d’una banda volem agrair a l’alumnat participant del nostre centre i al professorat implicat, i d’altra, felicitar a tots els equips guanyadors a l’edició de València, i en particular, a un dels equips guanyadors que és del nostre centre i que s’ha classificat per a la final a Madrid on podran seguir desenvolupant el seu projecte i dur-lo a terme.

Enhorabona als nostres guanyadors: Nico García, Pablo Martínez, Liam McCluskey, Bruno Pérez, Pau Rozalén, Manel Sánchez, Miguel Ángel Valdivieso.

Estarem pendents de vosaltres.