PREMI SAMBORI LOCAL 2022

El passat 8 d’abril va tindre lloc l’acte d’entrega del 1r Premi Local Sambori 2022 de la Pobla de Farnals.

El nostre institut va col·laborar amb les Regidories d’Educació i Cultura de l’Ajuntament i van organitzar una vesprada plena d’emocions en la qual 35 alumnes del nostre centre van ser reconeguts per l’excel·lència narrativa dels seus relats.

Aquestes narracions van ser seleccionades  prèviament pels membres del Departament de Valencià de l’IES Guillem d’Alcalà per participar al 24é Premi Sambori, concurs literari en valencià que organitza anualment la Fundació Sambori en col·laboració amb l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Escola Valenciana i universitats de la Comunitat Valenciana, entre d’altres.

Després d’haver gaudit d’una representació teatral a càrrec de la companyia Impronenas, encarregada d’amenitzar l’acte, l’alumnat premiat va rebre els seu regal i el diploma corresponent en reconeixement al seu esforç.

ENHORABONA!!!