Càtering del XXV aniversari del Consell Jurídic Consultiu

L’alumnat dels cicles formatius de cuina i serveis del nostre centre amb el seu professorat han elaborat i han atés als convidats de l’acte commemoratiu del XXV aniversari del Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana (CJCCV), ahir 26 d’octubre, a la seua seu el palau de Santa Bàrbara de València.

A l’acte van assistir diferents personalitats, entre les quals es trobaven el President de la Generalitat Valenciana Ximo Puig i el Conseller d’Educació, Cultura i Esport Vicent Marzà.

Un dels objectius fonamentals d’aquesta institució és aportar, amb treball i esforç, la major netedat jurídica del quefer normatiu de la Generalitat Valenciana.

Volem felicitar al nostre alumnat i professorat que ha treballat en aquest esdeveniment per la seua gran tasca i professionalitat, com també per la difusió del treball que es fa al centre, tant als mòduls professionals com al restaurant pedagògic “El rebost”.

Enhorabona!!!