Eleccions al Consell Escolar

El proper 18 de novembre hi haurà eleccions al Consell Escolar i renovem la 2a part de l’òrgan col·legiat.

És per això que si vols formar part activa de tu comunitat educativa, participa a les eleccions i vota una veu que et represente en les decisions i millores de tu centre.

També podeu presentar les vostres candidatures.

La setmana vinent es constituirà la junta electoral i es definirà el calendari d’actuacions que publicarem en breu.

• Termini de presentació de candidatures (abans del 3 de novembre).
  • Publicació de la llista provisional de candidats.
  • Termini de possibles reclamacions.
  • Termini per a resoldre la junta electoral les possibles reclamacions.
  • ELECCIONS: 18 de novembre de 2021.
  • Data de proclamació dels candidats electes.
  • Sessió constitutiva del renovat Consell Escolar.

La normativa que regula les eleccions al Consell Escolar, les seues competències i els seus representants, els trobareu en el següent enllaç: https://portal.edu.gva.es/guillemdalcala/organitzacio/consell-escolar/

NOVETAT:

El nou ROF publicat al decret 252/2019, que va ser publicat el 9 de desembre de 2019, va modificar el nombre de representants del professorat, de les famílies i de l’alumnat del consell escolar, reduïnt-lo en una unitat cada sector. Per la qual cosa, hi haurà 7 representants per part del professorat, 5 representants de les famílies (incloent la persona representant de l’AMPA) i 4 representants de l’alumnat.

A l’hora de la renovació, els representants assignats a cada una de les dues meitats queda:

1a meitat: 4 membres del professorat, 2 membres de les famílies, 1 representant de l’AMPA i 2 membres de l’alumnat.

2a meitat: 3 membres del professorat, 2 membres de les famílies, 2 membres de l’alumnat i 1 membre del PAS.