EXCURSIÓ AL CENTRE D’EDUCACIÓ AMBIENTAL

0 portada CEA

El grup d’excel·lència va visitar el centre d’educació mediambiental de la Marjal dels Moros en bicicleta.

L’excursió es va realitzar en 2 dies. El 5 d’octubre l’alumnat de 2n i 3r d’ESO, i el 6 d’octubre l’alumnat de 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat.

L’objectiu d’aquesta eixida és fomentar les bones pràctiques mediambientals i els seus beneficis. Recrear els paisatges de la Mediterrània i veure el seu impacte al medi ambient. També entendre la importància de la Marjal en la lluita contra el canvi climàtic.

Galeria de fotos del dia 5 d’octubre.

1 CEA 5
2 CEA 5
3 CEA 5
4 CEA 5
6 CEA 5
7 CEA 5
8 CEA 5
9 CEA 5
10 CEA 5
11 CEA 5
12 CEA 5
13 CEA 5

Galeria de fotos del dia 6 d’octubre.

1 CEA 6
2 CEA 6