Si encara no pertanyes al programa de "banc de llibres" i vols participar, el termini per presentar la teua sol·licitud al centre on enguany estàs estudiant s'ha obert.
Hi ha dos períodes:
- Període ordinari: des del 4 de juny de 2021 fins al 22 de juliol de 2021.
- Període extraordinari: del 23 de juliol fins al 29 d'octubre de 2021, inclusivament.
Tota la informació per omplir la sol·licitud la tens al següent enllaç: SOL·LICITUD PARTICIPACIÓ BANC DE LLIBRES
INFORMACIÓ PER A L'ALUMNAT QUE PERTANY AL BANC DE LLIBRES.
L'alumnat del centre que pertany al banc de llibres, haurà de tornar els llibres abans del 18 de juny. El professorat us informaran del procediment de recollida la setmana vinent.
RECORDEU QUE:
- Per a continuar al programa de banc de llibres és imprescindible l'entrega del LOT COMPLET dels llibres de text i material curricular proporcionats pel centre en règim de préstec.
- Tot alumne que ha rebut llibres en règim de préstec té l'obligació de tornar-los, continue o no al centre o al programa de banc de llibres.
- El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d'aquests suposarà l'obligació, per part dels representats legals de l'alumnat, de reposar el material deteriorat o extraviat, com indica l'article 10.2 de l'Orde 26/2016.
Tota la informació a la nostra secció: XARXA DE LLIBRES