IMPRESCINDIBLE: DECLARACIÓ RESPONSABLE FAMÍLES. PLA CONTINGÈNCIA COVID-19

CIRCULAR INFORMATIVA

PLA DE CONTINGÈNCIA COVID 19. DECLARACIÓ RESPONSABLE. IMPORTANT

Els informem que TOT l’alumnat de l’IES Guillem d’Alcalà, durà obligatòriament signada pel pare o mare la declaració responsable del pla de contingència el dia 14 de setembre. Els/les tutors/es, estan repartint en la setmana del 7 , 8 , 9 i 14 de setembre el document a l’alumnat.

En el cas de l’alumnat major d’edat, cal portar també el document específic signat.

Aquell/a alumne/a, que NO porte el document a la primera sessió de classe el dia 14 i 15 de setembre, NO accedirà al centre i tornarà a casa.

Recordem que amb la declaració responsable les famílies accepten el protocol del pla de contingència de L’IES Guillem d’Alcalà.

La declaració es pot descarregar AQUÍ (triar model segons l'alumnat siga major o menor d'edat).

També teniu còpia a la consergeria del centre

Els recordem el que suposa la signatura del document responsable:

DECLARE/DECLAREM responsablement que:

• Com a representant/s legal/s declare/declarem el meu/nostre compromís amb el compliment de les normes de salut i higiene per a l'alumnat, d'acord amb els protocols determinats en el plan de contingència del centre al que està matriculat/matriculada l’alumne/alumna.

• Em/Ens compromet/comprometem també a controlar diàriament l'estat de salut de l'alumne/alumna a dalt indicat abans d'acudir al centre, mitjançant l'observació de la simptomatologia pròpia de la COVID-19 (tos, febre, dificultat en respirar, etc.) i el mesurament de la temperatura corporal, no acudint al centre en el cas de presentar simptomatologia o una temperatura corporal major de 37,5 °C. Es mantindrà aquesta situació de no assistència al centre, fins que el/la professional sanitari/sanitària de referència confirme l'absència de risc per a l'alumne/alumna al meu/nostre càrrec i per a la resta de l'alumnat del centre.

L’equip directiu