BANCS DE L’AMISTAT

PLAÇA DE L’AMISTAT PRIMÀRIA
PLAÇA DE L’AMISTAT INFANTIL

El banc de l’amistat és una acció d’inclusió, respecte, comprensió, convivència, valors i amor. És la solució perfecta per a aquells xiquets i xiquetes que necessiten trobar companyia per a jugar, però també per a esplaiar-se i distraure la seua ment d’altres problemes.

A vegades, potser només s’usarà perquè l’amic o l’amiga de l’ànima no ha vingut eixe dia a classe i el xiquet o xiqueta no té amb qui jugar, però en alguns casos pot ser part de la solució a l’assetjament escolar que puga estar rebent, ja que resulta fonamental trobar suports i no sentir-se només/a. La forma ideal d’evitar el bullying escolar és tractant-ho des de la mateixa base, mitjançant una educació basada en l’empatia i la tolerància, dos valors que el banc de l’amistat promou al màxim.

VERTADERA AMISTAT