Matrícula d'últimes vacants

books-5482559

T'interessa matricular-te en les places vacants d'anglés, alemany, francés, italià o valencià?

A partir del 4 d'octubre podreu sol·licitar les places que queden lliures en el període d'últimes vacants.

La sol·licitud es farà exclusivament mitjançant el formulari que trobareu al final d'aquesta pàgina, i que haureu d'omplir per a optar a una vacant.

L'adjudicació de les vacants s'efectuarà per ordre d'inscripció. Ens posarem en contacte amb vosaltres per oferir-vos una plaça si és possible, i remetre-vos les taxes de matrícula. Heu de prestar atenció al vostre correu electrònic aquests dies, ja que ens posarem en contacte amb vosaltres per aquesta via.

Una vegada contactem amb vosaltres, i rebeu el model de taxa, teniu un termini de 24 hores per a entregar presencialment o enviar per correu electrònic la taxa pagada juntament amb la documentació necessària, per a enviar-la, s'ha de respondre al missatge que us hem enviat amb la taxa, adjuntant la documentació.

Molt important alumnat NOU en les Escoles Oficials d'Idiomes: No oblideu que a més de la taxa de matrícula heu de pagar la taxa d'obertura d'expedient25,50€

Si no ens arriba tota la documentació requerida en un termini de 24 hores, suposarà la pèrdua de la vacant.

CONDICIONS D'ACCÉS

Tens algun certificat que et permet accedir al nivell desitjat, consulta els certificats vàlids i a quin nivell et podries matricular al següent enllaç:

Si tens coneixements previs però cap certificat d'accés, pots fer un Test de classificació (Prova de nivell). Tingues en compte que la sol·licitud de plaça s'ha de fer posteriorment a la prova de nivell, ja que abans de fer-la no sabeu en quin curs se vos ubicarà. Consulta les pròximes convocatòries: