Candidats que s'han examinat de proves de certificació

L'alumnat que s'ha presentat a anteriors convocatòries de certificació té la possibilitat de matricular-se a un nivell concret en l'Escola Oficial d'Idiomes en els següents casos:

Alumnat APTE en certificació

L'alumnat que, en alguna de les convocatòries anteriors, obtingué el resultat d'apte, pot matricular-se al següent nivell del que va superar.

Si la certificació es va superar en una escola diferent a l'EOI de Xàtiva o les seues seccions, caldrà aportar el certificat acadèmic o títol oficial en el moment de formalitzar la matrícula.

Alumnat NO APTE en certificació

L'alumnat que s'ha presentat a certificació, però obtingué la qualificació final de no apte, pot trobar-se en qualsevol dels dos casos següents.

Primer cas

La qualificació global de «no apte» en l’última prova de certificació a què s’haja presentat amb un percentatge de puntuació mínim d’un 50 % en almenys tres activitats de llengua avaluades habilita per a accedir a l’últim o únic curs conduent a la certificació del nivell no superat.

Segon cas

La qualificació global de «no apte» en l’última prova de certificació a què s’haja presentat amb la qualificació d’«apte» en cadascuna de les activitats de llengua avaluades i un 60 % de puntuació global habilita per a accedir el curs següent al del nivell de la prova de certificació realitzada.

Aquesta promoció tindrà la consideració de prova de nivell i no produirà efectes per a l'obtenció del certificat corresponent.

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45