Període d'últimes vacants

Una vegada finalitzat el procés d'admissió i matrícula del segon període d'admissió, si encara queden places escolars vacants, l'alumnat es podrà matricular en període d'últimes vacants.

La sol·licitud de matrícula d'últimes vacants es realitzarà a través d'un formulari que s'activarà en la nostra pàgina web a partir de les 9:00h del 4 d'octubre.

icon-1549619_1920

CURS 2023/24

SEGON PERÍODE D'ADMISSIÓ I MATRÍCULA

25 de setembre adjudicació de vacants

Completeu els següents 3 passos :
Bloc alargado

1er pas (des de les 12:00h del 15 fins al 20 de setembre)

• Sol·liciteu l'admissió exclusivament a través de la SECRETARIA DIGITAL:

En CONVOCATÒRIES, seleccioneu "ADMISSIÓ EXTRAORDINÀRIA EOI PRESENCIAL"

2on pas (a partir del 25 de setembre)

3er pas (del 25 de setembre al 2 d'octubre)

• Formalitzeu la matrícula de manera telemàtica o presencial entregant la documentació en la Secretaria del Centre.

ATENCIÓ: l'alumnat adjudicat amb una vacant, que no haja formalitzat la matrícula a 2 d'octubre, perd la reserva de plaça.

IMPORTANT: Abans de sol·licitar l'admissió, consulteu el nivell en què vos podeu matricular en aquest: enllaç

Sol·licitud d'avís

Vols que t'avisem de l'obertura del segon període de matrícula? Registra ací el teu correu electrònic.

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres en el 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.