Altres tràmits
Si esteu interessats/ades en obtindre el carnet escolar, podeu consultar tota la informació ACÍ.
Els canvis de grup podran sol·licitar-se a partir del 18/10/21 fins al 13/04/22.
Segons va acordar el Consell Escolar, els canvis de grup solament es podran efectuar en tres circumstàncies degudament acreditades, sempre que siga en diferent franja horària o dia:
- canvi d'horari laboral
- incompatibilitat acadèmica
- responsabilitat familiar sobrevinguda
Així mateix, només es farà el canvi si hi ha vacants en el grup de destí i si el canvi no afecta la modalitat lectiva del professor/a.
Imprés de sol·licitud de canvi de grup
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Certificat acadèmic detallat on consta l'historial complet de tots els cursos i proves PUC superats.
Aquesta sol·licitud només pot lliurar-se presencialment i amb cita prèvia.
- Imprés de sol·licitud (inclou documentació a aportar).
- Imprés d'abonament bancari de la taxa. Trieu l'òrgan gestor: E.O.I. VALÈNCIA-SAÏDIA, seleccioneu la taxa corresponent a Certificacions Acadèmiques i trasllat d'expedient (EOI) i premeu continuar. Introduïu el tipus de bonificació, si és el vostre cas, i premeu continuar.
Taxa: 2,25€
Es generarà un imprés autoemplenable de la taxa 046. Una vegada emplenat, seleccioneu Acceptar.
S'indicaran dos passos:
Pas 1: Imprimiu per a obtindre les tres còpies del document 046, anteriorment emplenat.
Pas 2: Pagueu. Se us redirigirà a una plataforma per a efectuar el pagament de la taxa telemàticament. Recordeu que és necessari guardar o imprimir el justificant de pagament.
El certificat acadèmic s'expedirà directament en presentar tota la documentació corresponent.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interesada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Aquesta sol·licitud només pot lliurar-se presencialment i amb cita prèvia.
- Imprés de sol·licitud (Inclou documentació a aportar).
- Imprés d'abonament bancari de la taxa. Trieu l'òrgan gestor: E.O.I. VALÈNCIA-SAÏDIA, seleccioneu la taxa corresponent al vostre nivell i premeu continuar. Seleccioneu el tipus de bonificació en la vostra matrícula, si és el vostre cas i continueu.
Taxes:
A2: 12,60 €
B1: 16,62 €
B2, C1 o C2: 20,96 €
Certificado Aptitud Ciclo Superior: 22,08 €
Certificado Ciclo Elemental: 16,62 €
Es generarà un imprés autoemplenable de la taxa 046. Una vegada emplenat seleccioneu Acceptar.
S'indicaran dos passos:
Pas 1: Imprimiu per a obtindre les tres còpies del document 046, anteriorment emplenat.
Pas 2: Pagueu. Se us redirigirà a una plataforma per a efectuar el pagament de la taxa telemàticament. Recordeu que és necessari guardar o imprimir el justificant de pagament.
Els títols de superació dels nivells B1, B2, C1, C2 i CS els tramita la Conselleria d'Educació, per la qual cosa el procés no és immediat. Quan Consellería ens envie el títol, us ho comunicarem per correu electrònic.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
TRASLLATS DE MATRÍCULA VIVA A L'EOI VALÈNCIA-SAÏDIA:
L'alumnat que desitge continuar els seus estudis en l'EOI València-Saïdia una vegada iniciat el curs escolar en una altra EOI i si ens queden vacants una vegada finalitze el període de matrícula, haurà d'acudir a secretaria i consultar si hi ha places.
TRASLLATS DE MATRÍCULA VIVA DES DE L'EOI VALÈNCIA-SAÏDIA:
Atenció! Abans de descarregar-vos cap document, heu de sol·licitar plaça en l'EOI a la qual voleu traslladar-vos. Només podeu seguir amb el tràmit si us confirmen que teniu plaça.
Imprès de sol·licitud de cessament per trasllat de matrícula viva a una altra EOI
TRASLLATS D'EXPEDIENT PER A COMENÇAR EL CURS EN LA EOI VALÈNCIA-SAÏDIA:
La persona interessada es matricularà en el nostre centre durant el període de matrícula ordinària, extraordinària o de vacants seguint les instruccions publicades. Entre la documentació a presentar, haurà d'aportar també un certificat acadèmic de notes expedit per l'EOI d'origen.
Una vegada matriculat, hauràs de sol·licitar al centre de procedència el trasllat d'expedient.
Després d'aquest tràmit, l'EOI d'origen enviarà l'expedient acadèmic al nostre centre.
TRASLLATS D'EXPEDIENT A UNA ALTRA EOI
L'alumnat que vulga iniciar el curs en una altra EOI haurà de matricular-se allí primer i després sol·licitar el trasllat del seu expedient en aquesta escola.
Documentació necessària:
- Imprés de sol·licitud
- Imprés d'abonament bancari de la taxa. No oblideu justificar el pagament.
- Resguard de matrícula de l'EOI on esteu matriculats/des.
- Fotocòpia DNI
Cal presentar tota la documentació en la secretaria de l'escola perquè el tràmit puga seguir el seu curs.
Aquests tràmits els pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Per favor, abans de sol·licitar la devolució de taxes, llegiu atentament el següent resum de l'article 11 de la Resolució del 24.05.2021 (DOGV 27.05.2021):
A l'efecte de devolució de taxes, el període de matriculació mencionat en el punt 5 de l'article 14.2-7 de la Llei 20/2017, s'entendrà fins al 27 de setembre de 2021 en el cas dels cursos curriculars i fins a l'1 d'octubre en el cas de la oferta formativa complementària.
IMPORTANT:
- Serà requisit indispensable haver presentat l'anul·lació de matrícula de manera presencial en l'EOI dins del període de matriculació (fins al 27 de setembre de 2021 en el cas dels cursos curriculars i fins a l'1 d'octubre en els cursos de la oferta formativa complementària) i no haver usat el servei. Imprés d'anul·lació de matrícula
Passades aquestes dates, només es farà devolució de taxes:
- Quan la no utilització, la no prestació o la no realització siga imputable a l'Administració.
- Quan la no utilització, la no prestació o la no realització tinga el seu origen en una causa de força major, la devolució serà procedent amb la sol·licitud prèvia de la persona interessada, sempre que es prove prou la força major.
IMPORTANT:
- Els errors d'inscripció i pagament de taxes imputables als interessats no donaran lloc a devolució de taxes.
La sol·licitud de devolució de taxes es realitza telemàticament des d'aquest enllaç: http://www.eoi.gva.es/es/impresos-i-taxes-d-idiomes
TERMINIS DE SOL·LICITUD DE RENÚNCIA:
- PER A CURSOS QUADRIMESTRALS I FORMATIUS: FINS AL 26 DE NOVEMBRE DE 2021.
- PER A CURSOS ORDINARIS: FINS AL 31 DE GENER DE 2022.
- RENÚNCIA JUSTIFICADA: FINS AL 31 DE MARÇ DE 2022.
Aquest tràmit no pot realitzar-se telemàticament.
La renúncia no computarà a efectes de permanència en el curs o nivell corresponent.
1. L'alumnat podrà sol·licitar al centre la renúncia de matrícula sense necessitat de presentar cap justificació fins al 31 de gener. Quan l'alumnat desitge continuar els seus estudis en les escoles oficials d'idiomes haurà de sotmetre's de nou al procés d'admissió.
2. L'alumnat podrà sol·licitar al centre la renúncia de matrícula per causa degudament justificada fins al 31 de març. L'alumnat podrà reincorporar-se als seus estudis en la mateixa escola oficial d'idiomes en el curs següent al qual haja sigut acceptada la renúncia. Per a poder sol·licitar la renúncia justificada, l'alumnat haurà d'adjuntar qualssevol dels següents documents:
- Justificant mèdic.
- Justificant laboral on consten la data d'inici del contracte, horaris, etc.
- Resguard de matrícula del curs (facultat, doctorat, INEM, etc.) on consten data de matrícula i horaris.
L'alumnat que tramite la renúncia haurà de pagar la taxa de repetidor si vol tornar a matricular-se del mateix curs i idioma al qual va renunciar.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Documentació necessària: imprés de sol·licitud.
Taxes aplicables: no cal abonar taxa alguna, només emplenar la sol·licitud i lliurar-la en la Secretaria.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Si necessiteu una adaptació per a les classes presencials i/o per a les avaluacions, cal sol·licitar-la a la Direcció d'aquesta EOI. Per a més informació sobre el procediment de sol·licitud i sobre l'accés a la documentació necessària, cliqueu ACÍ.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Documentació necessària: imprés de sol·licitud.
Taxes aplicables: no cal abonar taxa alguna, només emplenar la sol·licitud i lliurar-la en la Secretaria.
Aquest tràmit el pot portar a terme altra persona distinta a l'interessat/da sempre que porte una autorització escrita de l'interessat/da i adjunte una fotocòpia del DNI.
Si voleu fer-nos arribar algun agraïment, suggeriment o queixa, podeu presentar aquest imprés en secretaria. Recordeu que heu de sol·licitar cita prèvia.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
L’atenció al públic serà preferiblement amb cita prèvia.
Aquests tràmits els pot portar a terme una persona distinta a l'interessat/da sempre que porte una autorització escrita de l'interessat/da i adjunte una fotocòpia del DNI.
Un passaport
per al món

La nostra escola
Accessos ràpids
Horaris i contacte
Horari general:
Dilluns a dijous: 08:00-21:00h
Divendres: 08:00-14:00h
Pla de la Saïdia, 19
46009 València
46013220@edu.gva.es
96 120 68 35