La nostra escola

L'Escola Oficial d'Idiomes de València, aquella institució pública destinada a l'ensenyament de llengües, va obrir les seues portes per primera vegada a l'alumnat en el curs 1966/1967. Els nostres companys i companyes de llavors van estrenar amb il·lusió un edifici recentment construït, que hem heretat amb afecte i molt de respecte cap als qui, al llarg dels anys, l'han acaronat i n’han tingut cura.

Hui dia, la nostra escola, la vostra escola, segueix en peus gràcies a la tenacitat dels seus habitants i administradors, i no sense algunes ensopegades, hem arribat a ser l’Escola Oficial d’Idiomes València-Saïdia. Els nostres corredors s'han anat omplint de riures i plors, de veus i colors. Colors vius i alegres que representen les setze llengües que ensenyem. Si recorreu les nostres escales, podreu escoltar la música de l’ALEMANY, l’ÀRAB, l’ESPANYOL, lÈUSCAR, el FINÉS, el FRANCÉS, el GREC MODERN, l’ANGLÉS, l’ITALIÀ, el JAPONÉS, el NEERLANDÉS, el POLONÉS, el PORTUGUÉS, el RUSel XINÉS i  el  VALENCIÀ.

Veniu a escoltar les melodies, veus i murmuris que s'escapen per les nostres portes i finestres obertes. És molt més fàcil del que us pugueu imaginar.

Gràcies per tants anys de vida i aprenentatge.

Norma Ribelles Hellín
Direcció EOI València-Saïdia

logotipoEOI
Icon1