TESTS DE CLASSIFICACIÓ
(Curs 2024-2025)

Consulteu ací el resultat del test de classificació per idioma

ANGLÉS
VALENCIÀ

Què són els tests de classificació?

Els tests de classificació (antigament denominats proves de nivell) són tests que realitzem als futurs alumnes de l’escola per a avaluar el seu nivell de competència lingüística en un idioma determinat. En el test, realitzareu dues proves: una prova tipus test i una prova oral amb un avaluador (més una prova escrita en alguns casos). El resultat de l’examen serà el nivell al qual correspon cada candidat i no s’avalua en termes d’«apte» o «no apte».

Recordeu que el test no dona cap títol oficial, sinó que serveix per a donar-li als futurs alumnes la possibilitat d’entrar a un nivell superior a 1A2. En conseqüència, només té validesa en eixe mateix curs acadèmic en qualsevol EOI de la Comunitat Valenciana. Per tal de realitzar-la, heu d’inscriure-vos al formulari i pagar la taxa de test de classificació. Trobareu més informació a continuació.

Qui ha de presentar-se al test de classificació?

ATENCIÓ
Per a poder matricular-vos a la nostra escola, heu de tindre:
• Mínim setze anys o complir-los en 2024.
• Mínim catorze anys o complir-los en 2024 si desitgeu cursar una llengua diferent a la primera llengua estrangera que curseu a l’ESO.

ÉS NECESSARI FER TEST DE CLASSIFICACIÓ SI:

NO ÉS NECESSARI FER TEST DE CLASSIFICACIÓ SI:

• voleu accedir a un curs superior a l’1A2 i teniu els requisits acadèmics necessaris (ANNEXOS de la resolució).
  • en proves de Certificació anteriors d’EOI heu superat tres parts. En aquest cas, podreu matricular-vos en l’últim curs del mateix nivell que no heu superat en la Certificació sense necessitat de fer prova de nivell.
  • heu obtingut la qualificació global de «no apte» en l’última prova de certificació a què us heu presentat i heu obtingut la qualificació d’«apte» en cadascuna de les activitats de llengua avaluades i un 60% de puntuació global. En aquest cas podràs matricular-te en el curs següent al del nivell de la prova de certificació realitzada.
  • ja heu superat algun curs d’EOI prèviament. En aquest cas, podreu accedir a un nivell inmediatament superior.

Quan es fan els tests de classificació?

Com puc sol·licitar el test?

Per a sol·licitar un test de classificació, heu de seguir els següents passos:

1. Fer el pagament de la taxa ací.
  2. Emplenar el formulari d’inscripció (anglés, valencià o tota la resta d’idiomes) i afegir el justificant de pagament.

Solament s’acceptarà sol·licituds:

• per a alemany, francés i italià AMPLIAT fins el dia 18 de juny de 2024, a les 12:00.
  • per a anglés fins el dia 21 de juny de 2024, a les 12:00.
  • per a valencià fins el dia 23 de juny de 2024, a les 23:59.

Tinc més dubtes

Per a realitzar més consultes, adreceu-vos al cap de departament de cada idioma a través de les següents adreces de correu electrònic.

Consulteu ací la descripció de la prova per idioma