Trasllat d’expedient

Si us canvieu a una altra EOI quan el curs haja acabat o en període de matrícula, heu de sol·licitar trasllat d’expedient a l’escola en la qual heu estat estudiant (si us canvieu d’escola una vegada iniciat el curs, el tràmit és trasllat de matrícula viva).

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

• EN L’EOI D’ORIGEN: (1) sol·licitud de trasllat d’expedient, i (2) taxa trasllat d’expedient (model 046 seleccionant l’escola d’origen com a Òrgan Gestor).
  • EN LA NOVA EOI (per a matrícula): (1) certificat acadèmic (o document equivalent que justifique el nivell al qual s’accedeix), i (2) mostrar el vostre exemplar de sol·licitant de la taxa trasllade d’expedient.

Tant en els trasllats d’expedient com en els trasllats de matrícula viva procedents d’altres comunitats, la persona interessada haurà d’abonar de nou les taxes d’obertura d’expedient i matrícula del curs.