Activitats culturals

• Espectacle en alemany i francés dimarts 16 i dijous 18 a les 17 h en la SUM
Participa en el concurs de Marcapàgines 2024!

L’alumnat de tots els idiomes va participar en la convocatòria de Poesia oculta per a celebrar el 8M.
El departament de francés ens va regalar el passat 4 d’abril este bonic recital de poesia, música, cant i dansa a càrrec de Geneviève Nieto i Enrique Pérez a la guitarra.
El departament d’italià va organitzar una xarrada sobre dos carnestoltes a càrrec de la ponent Barbara Bacconi. Va tindre lloc el passat 23 de febrer a la Sala d’Usos Múltiples.
Un grup d’alumnes d’anglés 2B1 ha escrit històries basades en imatges que val la pena llegir. Fes clic sobre la imatge i a gaudir!
Escriu una ressenya de les teues lectures preferides en els idiomes de l’escola. Fes clic sobre la imatge i descobrix com participar.

El concurs de marcapàgines 2023 ja té marcapàgines guanyadors! Fes clic sobre la imatge per a veure el padlet amb tots els participants i els guanyadors.

Un grup d’alumnes de l’EOI va fer un concert el dijous 22 de desembre com a colofó en la FESTA DE NADAL, que va incloure un pub quiz, un concurs de receptes, i un arbre dels desitjos. Fes clic sobre la imatge per a recordar l’esdeveniment.
Barbara Bacconi va estar en l’EOI el dimecres 23 de novembre per a parlar-nos de gastronomia, de San Galgano i del mite de l’espasa en la roca.
Najat El Hachmi va donar una xarrada en nostra EOI dimarts passat 5 d’abril. L’alumnat de valencià tenia preferència d’entrada, però l’activitat va estar oberta al públic fins a completar aforament. Llegiu la ressenya sobre una de les seues novel·les que ha escrit una de les alumnes de l’EOI.
El departament d’italià va organitzar l’11 d’abril un taller sobre l’elaboració del conegut pa de la Toscana a càrrec de Barbara Bacconi.
El passat 12 d’abril es va programar un concert de primavera que van organitzar professorat i alumnat de nostra EOI i en el qual es van cantar cançons en tots els idiomes de l’EOI. Va ser una experiència lúdica molt emotiva. Feu clic sobre la imatge per a veure algunes imatges de l’esdeveniment.