Absències professorat

AVÍS IMPORTANT: Canvi de política de comunicació de faltes d’alumnat i professorat

A partir de l’1 de febrer de 2024 les absències de l’alumnat menor d’edat es comunicaran exclusivament per WebFamília. D’aquesta manera, els progenitors o les persones tutores estaran assabentades de l’absència del menor a càrrec i no rebran cap altra notificació.

També es comunicaran exclusivament per WebFamília les absències del professorat de cada grup, és a dir, a partir de l’1 de febrer no es comunicaran les faltes del professorat per Telegram o web.

Per rebre les notificacions de WebFamília directament al vostre correu, cal:

[1] Comprovar que podeu entrar a WebFamília (feu clic per a instruccions de com accedir-hi)

[2] Activar les notificacions (en MENÚ- NOTIFICACIONS DE LA APP—cliqueu les opcions ASSISTÈNCIA, QUALIFICACIONS i COMUNICACIONS). No oblideu fer clic a DESAR.

Cefire / Quatre Carreres

Grup(s)/Grupo(s)AulaAlta prevista

Creu del Grau

Grup(s)/Grupo(s)AulaAlta prevista

Tres Forques

Grup(s)/Grupo(s)Aula Alta prevista
*DL/DC= dilluns i dimecres; DM/DJ= dimarts i dijous

Aquesta secció s’actualitza quan es produeixen novetats. Última actualització: 31/01/2024

Subscriu-te al nostre canal de Telegram eoiquatrecarreres per a avisos instantanis.