Cursos formatius

CURS 2023-24

Els cursos formatius o complementaris són cursos de perfeccionament i reforç. La majoria se centren en les destreses orals (comprensió i producció oral) a diversos nivells, encara que n’hi ha d’altres aspectes de la llengua més específics, com a pronunciació, aspectes culturals, tècniques teatrals i dramatització, etc.

Són cursos presencials en els quals s’avaluarà a l’alumnat amb un certificat d’aprofitament si es compleix l’assistència mínima del 75% i la seua participació és adequada. Pots consultar l’oferta corresponent al curs 2023-24 fent clic en la icona. La matrícula es durà a terme al setembre. Està previst que comencen al mateix temps que els cursos reglats, dilluns 25 i dimarts 26 de setembre.

Si mai s’ha estat matriculat (ni s’ha realitzat cap prova de certificació) en alguna de les EOIs de la Comunitat Valenciana, s’haurà d’abonar també la taxa d’obertura d’expedient.  Els documents de pagament (model 046) us seran entregats en la secretaria del centre en  el moment de la reserva de plaça, i disposareu de 48 hores per a retornar el justificant de pagament a l’escola perquè es confirme la matrícula.