Representació de l’alumnat

A més de la representació en Consell Escolar, l’alumnat de l’EOI està representat per les persones delegades de classe. Aquestes tenen les següents funcions:

– Són representants dels cursos als quals pertanyen i informen els representants de l’alumnat del Consell Escolar dels problemes que poden sorgir en cada curs.

Poden rebre informació dels representants de l’alumnat en el Consell Escolar sobre els temes tractats en aquest i la transmeten al seu grup.

Poden elevar al professorat i a l’equip directiu propostes per a l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre i la Programació General Anual.

Poden formar part del Consell de l’Alumnat. Divendres 02/12/2022 a les 10.00 a la secretaria del centre (Av. Germans Maristes, 25) es farà el sorteig entre l’alumnat delegat. El resultat es publicarà a aquesta secció.

Les eleccions de persones delegades de curs tindrán lloc al novembre. Presenteu-vos – teniu molt a dir!