Biblioteca virtual

CURS 2023-24

La nostra biblioteca virtual ofereix un servei de préstec online de llibres a tot el nostre alumnat.

COM I QUAN POTS SOL·LICITAR ELS LLIBRES?
A través dels botons de «Catàleg de llibres» i de «Sol·licitud de llibres» podràs consultar i demanar, respectivament, els títols que t’interessen. Cada setmana es tindran en compte les peticions realitzades fins al dimarts a les 15.00. Podràs demanar fins a un màxim de dos llibres. En el catàleg de llibres en la primera columna serà sempre necessari comprovar si el llibre desitjat està disponible o no. Una vegada registrada la petició, es marca el llibre com “NO disponible” fins que estiga retornat.

QUAN I ON POTS ARREPLEGAR LA COMANDA?
A partir de cada dimarts a les 17.00 i fins al dilluns de la setmana següent a les 20.00, es poden arreplegar els llibres en la consergeria de la nostra seu (Av. Germans Maristes, 25). En cas de no arreplegar-los en aqueix espai de temps, els llibres es tornaran a oferir per a préstec. Si no pots arreplegar-los personalment, pot venir una altra persona portant una autorització signada per tu.

QUANT DE TEMPS DURA EL PRÉSTEC?
Disposes d’un màxim d’un mes a partir de la data de recollida, sense possibilitat de renovació. Si al cap d’una o dues setmanes ja t’has llegit el llibre, agrairíem que el portares de seguida, ja que altres persones podrien estar interessades en el llibre que ja t’has acabat.

QUAN I ON POTS TORNAR ELS LLIBRES?
De dilluns a dijous de 15.00 a 20.00, o els divendres de 9.30 a 13.00, en la consergeria de la nostra seu.

SALA D’ESTUDIS
Disposem també durant el curs d’una sala d’estudis en l’aula 114 de l’escola, oberta de dilluns a dijous de 15.00 a 20.00. Per a fer-ne ús, has d’enregistrar-te cada dia a l’entrada i eixida en la consergeria del centre.