PIALP

CURS 2023-24

El PIALP (Pla Integral d’Aprenentatge de Llengües per al Professorat) ofereix als docents en actiu dels cossos d’infantil, primària, secundària i formació professional la possibilitat d’accedir a places d’anglés, francés i valencià en els cursos presencials i en línia de les escoles oficials d’idiomes, nivells A2 a C1, amb exempció del pagament de la taxa de matrícula. Per a acollir-se a aquest, les persones interessades han d’inscriure’s durant un període a l’abril, maig o juny. Les persones que s’acullen al PIALP han de sotmetre’s a més al procés d’admissió. Si no us vau inscriure en el període corresponent no podreu acollir-vos enguany, però podreu accedir abonant la taxa. Per al curs 2023-24, és obligatori haver sol·licitat entrar en el PIALP encara que s’anara alumnat PIALP oficial o a distància l’any anterior. Feu clic en la icona per a més informació.