Taxes acadèmiques

IMPORTANT:
(1) Si sou ALUMNAT NOU i mai heu abonat una taxa en una EOI de la Comunitat Valenciana haureu de pagar la taxa d’OBERTURA D’EXPEDIENT a més de la corresponent als cursos o Proves de Certificació que desitgeu realitzar. Si ja heu estudiat alguna volta a alguna de les Escoles Oficials d’Idiomes de la Comunitat Valenciana o s’heu inscrit per a proves de certificació alguna volta a alguna d’aquestes haureu de justificar-ho documentalment i demanar trasllat d’expedient. Els trasllats d’expedient provinents d’escoles de la Comunitat Valenciana no hi hauran de pagar la taxa d’obertura d’expedient. (2) Si teniu dret a la bonificació o exempció de taxes (consulteu-les a baix) haureu de presentar model 046 amb bonificació 100% de 0,00€ per qualsevol dels tràmits amb exempció (matrícula, obertura o trasllat d’expedient, etc.) (3) La taxa de carnet escolar és opcional, però els candidats a les proves de certificació que no són alumnes oficials no tenen dret al carnet escolar.

Per a verue les taxes 2023-2024 clica ací.

DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA BONIFICACIÓ DE TAXES (50%):

Família nombrosa o monoparental general: original i fotocòpia del títol de família nombrosa o monoparental general actualitzat, expedit per la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives (antiga Conselleria de Benestar Social).

Persones amb discapacitat igual o superior al 33%: certificat oficial acreditatiu actualitzat, encara que siga discapacitat permanent, expedit per la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives (antiga Conselleria de Benestar Social).

DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA EXEMPCIÓ DE TAXES:

Família nombrosa o monoparental especial: original i fotocòpia del títol de família nombrosa o monoparental especial actualitzat, expedit per la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives (antiga Conselleria de Benestar Social).

Víctimes de violència de gènere: resolució judicial o administrativa acompanyada de certificat actualitzat del juzgat corresponent (Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona a l’Ámbito de la Comunitat Valenciana).

Persones víctimes del terrorisme i els seus fills i filles: Les víctimes d’actes terroristes, així com els seus fills i filles (Article 38 de la Llei 29/2011, de 22 de setembre, de Reconeixement i Protecció Integral a les Víctimes del Terrorisme): acreditació oficial de l’administració corresponent.

NO VAS PODER IMPRIMIR EL TEU MODEL 046?

Segueix aquests passos per a recuperar-ho:

1: Ves a Agència Tributària Valenciana.

2: Emplena el número de document (046XXXXXXXXXXX)

3: Emplena les teues dades (NIF, Codi territorial CE46LB i import abonat) i podràs generar el teu model 046.

NO VAS PODER IMPRIMIR EL TEU JUSTIFICANT DE PAGAMENT?

1: Veu a Agència Tributària Valenciana.

2: Emplena les dades del teu pagament telemàtic genèric (Núm. de document 046XXXXXXXXXXX; Codi territorial CE46LB; NIF, i import).

3: Selecciona Consulta i prem el botó Consultar i podràs generar el teu justificant de pagament.