Què són els grups semipresencials?

Cursos semipresencials i cursos semipresencials integrats 

La nostra escola ofereix enguany cinc grups semipresencials, que tindran les següents característiques: 

  • un dia a la setmana d’assistència a classe en l’horari especificat, que es destinarà, majoritàriament, a les explicacions gramaticals, a la resolució de dubtes i a la pràctica de les activitats de llengua de producció, coproducció i mediació oral; 
  • treball pautat a dur a terme de manera autònoma des de casa a través de les plataformes digitals habilitades (AULES, Office, llibre digital), enfocat principalment a repassar la gramàtica i el vocabulari, i a la pràctica de les activitats de llengua de comprensió de textos orals i escrits i de producció, coproducció i mediació de textos escrits. 

Els grups semi-presencials oferits són

  • 1B1 d’alemany (amb classe presencial els dijous de 19.00 a 20.45)  
  • C1 de valencià (amb classe presencial dimecres de 17.00 a 18.45) 
  • 1B1 i 2B1 d’anglés (amb classe presencial dimecres de 16.00 a 17.45) 
  • 1B2 i 2B2 d’anglés (amb classe presencial dimecres de 16.00 a 17.45) 
  • 1C2 i 2C2 d’anglés (amb classe presencial dimecres de 18.00 a 19.45) 

Els grups semipresencials que oferim en anglés són, a banda, integrats, la qual cosa implica que l’aula serà un espai compartit per a alumnat tant de primer com de segon curs del nivell en qüestió, mentre que les tasques a realitzar a casa i l’avaluació s’adaptaran en funció del curs en què estiga matriculat cada alumne.  

Els grups semipresencials són una bona opció per a aquelles persones que: 

  • tenen dificultats per a desplaçar-se al centre dues vegades a la setmana; 
  • compten amb bona connexió i són capaces d’utilitzar diverses eines tecnològiques per accedir als materials del curs, completar activitats en línia i comunicar-se amb el professorat i els companys; 
  • són capaces d’organitzar-se i gestionar el seu temps de manera eficient, ja que hauran de dedicar una quantitat d’hores significativa a estudiar i treballar de manera independent (tot i que pautada); 
  • són flexibles i capaces d’adaptar-se a diferents metodologies i eines d’aprenentatge, atès que l’ensenyament semipresencial pot requerir diferents formes d’interacció i estudi. 
  • estiguen compromeses a participar activament en les classes presencials i aprofiten les oportunitats per comunicar-se en l’idioma corresponent amb el professorat i els companys, ja que la interacció presencial serà limitada.    

Si teniu dubtes respecte a si aquesta modalitat és l’adequada per a vosaltres o no, consulteu-nos.