Què són els grups semipresencials?

Cursos semipresencials i cursos semipresencials integrats 

La nostra escola ofereix enguany cinc grups semipresencials, que tindran les següents característiques: 

  • un dia a la setmana d’assistència a classe en l’horari especificat, que es destinarà, majoritàriament, a les explicacions gramaticals, a la resolució de dubtes i a la pràctica de les activitats de llengua de producció, coproducció i mediació oral; 
  • treball pautat a dur a terme de manera autònoma des de casa a través de les plataformes digitals habilitades (AULES, Office, llibre digital), enfocat principalment a repassar la gramàtica i el vocabulari, i a la pràctica de les activitats de llengua de comprensió de textos orals i escrits i de producció, coproducció i mediació de textos escrits. 

Els grups semipresencials oferits són

  • C1 de valencià (amb classe presencial dimecres de 17.00 a 18.45) 
  • 1B1 d’anglés (amb classe presencial dimecres de 18.00 a 19.45)
  • 2B1 d’anglés (amb classe presencial dimecres de 16.00 a 17.45) 
  • 1B2 i 2B2 d’anglés (amb classe presencial dimecres de 16.00 a 17.45) 
  • 1C2 i 2C2 d’anglés (amb classe presencial dimecres de 18.00 a 19.45) 

Els grups semipresencials que oferim en anglés B2 i C2 són, a banda, integrats, la qual cosa implica que l’aula serà un espai compartit per a alumnat tant de primer com de segon curs del nivell en qüestió, mentre que les tasques a realitzar a casa i l’avaluació s’adaptaran en funció del curs en què estiga matriculat cada alumne.  

Els grups semipresencials són una bona opció per a aquelles persones que: 

  • tenen dificultats per a desplaçar-se al centre dues vegades a la setmana; 
  • compten amb bona connexió i són capaces d’utilitzar diverses eines tecnològiques per accedir als materials del curs, completar activitats en línia i comunicar-se amb el professorat i els companys; 
  • són capaces d’organitzar-se i gestionar el seu temps de manera eficient, ja que hauran de dedicar una quantitat d’hores significativa a estudiar i treballar de manera independent (tot i que pautada); 
  • són flexibles i capaces d’adaptar-se a diferents metodologies i eines d’aprenentatge, atès que l’ensenyament semipresencial pot requerir diferents formes d’interacció i estudi. 
  • estiguen compromeses a participar activament en les classes presencials i aprofiten les oportunitats per comunicar-se en l’idioma corresponent amb el professorat i els companys, ja que la interacció presencial serà limitada.    

Si teniu dubtes respecte a si aquesta modalitat és l’adequada per a vosaltres o no, consulteu-nos.  

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies