Estada Erasmus+ a Vantaa (Finlàndia)

Bon dia a totes i tots!

La setmana del 12 al 19 de novembre, la nostra companya Marta va fer una estada Erasmus+ a Vantaa (Finlàndia) ??, a l’escola Mercuria. Allí va visitar un centre educatiu de formació professional i persones adultes, on va poder observar la forma de treballar d’aquest país, número 1 en educació a escala mundial. També va rebre formació específica del sistema educatiu i de les metodologies emprades. Açò és el que ens conta ??:

“Hola! Gràcies al nostre projecte Erasmus+ he tingut l’ocasió de viatjar a Finlàndia i veure com treballen a altres centres europeus. L’experiència ha sigut molt enriquidora perquè he pogut aprendre no sols dels companys finesos, sinó de l’alumnat. M’he sentit molt ben acompanyada i guiada gràcies a la seua bona disposició i rebuda. A més a més, s’han obert les portes a futurs intercanvis d’alumnat, que és el nostre objectiu final amb aquest projecte Erasmus+. Tota una experiència! ??”

Estigueu pendents de més novetats, que açò no ha fet més que començar‼️